2013-01-29 @ 10:31:50

Friluftsdag

Idag är det ingen skola, utan friluftsdag. Jag och min kompis ska snart åka ut till stallet och göra iordning Figges och Marengos boxar. Marre måste ha mer halm i sin box och vattnet i hagarna ska bytas. Sen är det alla "vanliga" stallsysslor som måste fixas innan vi går ut på en långtur med min hund Chili. Klockan sex börjar pay & jump på greva, jag ska starta 70 och 80cm. Vi går väl bort vid kvart i ungefär så jag kan hjälpa till att bygga fram och gå banan :) 
 
 
Dagens outfit: 
Schabrak - Lami-cell
Skydd - Catago
Träns - Claridge house
Bett - Apple Mouth Bit rakt
Pannband - Swarovski silver
Stövlar - Tretorn Falsterbo gtx
Hjälm - Back on Track
Jacka - Svart regnjacka..
Ridbyxor - JH Collection
Ridväst - Racesafe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0