2013-01-25 @ 08:43:00

Dressyrträning 25/1

Vad ska jag säga? Marengo gick lika bra som vanligt! Vi övade på skänkelvikningar i skritt, trav och lite tvärning i galoppen. Han går verkligen bättre och bättre! När jag fick honom (31 mars 2012) så skulle vi aldrig ens kunna drömma om att nå så här långt på mindre än ett år. Jag tränade för Åsa Alsterlund, hon är sjukt duktig! 
 
I början ville inte Marengo riktigt flytta för hjälperna, men efter ett tag så gick han som en dröm! I galoppen dansade han fram, vilken känsla!
 
För en gångs skull så lindade jag honom. Det blev mina (enda) ljusblåglittriga lindor. Han var superfin i dem, en sagoponny<3 Till lindorna matchade jag ett blått schabrak. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0