2013-01-16 @ 07:52:58

Ang. Säkerhetsvästen

Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat så värst bra. Har varit sjuk och verkligen inte orkat..
 
Vi lämnade in min ridväst på lagning och han som lagade den sa att det skulle bli fint. Jag fick tillbaka den igår och är inte nöjd. Ena sidan av drajkedjan är uppprättad och andra sidan är fastsydd. De är olika breda och olika långa dragkedjor! Den känns inte alls som den brukar. Nu är det en helt annan form och den passar mig inte alls.. Men den går att använda och så länge jag inte tävlar (har västen utanpå kavajen) så ser ju ingen. Det blir nog så att jag ska försöka sälja den jättebilligt och köpa en ny i samma stl. Att den ser ut som den gör, det hade jag kunnat leva med, men den passar mig inte längre och det handlar om säkerheten. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast sen så är det ju så att säkerhets västarna inte är provade för avramlingar, så de gör inte så mycket nytta, då man bara blir klumpigare med dom..
De är testade för vassa föremål och sparkar. Och om man hamnar på en bom så är det tryck utgämning.. Annars gör de inte så stor nytta..

2013-01-16 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0