2013-02-22 @ 13:19:00

Gamla hästar

Pelle var vår grannes shettis (när vi bodde på landet). Honom tog vi med ut på promenader i skogen och lite lättare turer. Han var en shettis. Jag red honom tills han flyttade från vår grannes gård.
 
Nibelungen Star red för två år sen jag när han skulle säljas. Vi var intresserade av att köpa honom men jag ville ha en svårrare häst. 
 
Puff var min första "riktiga" tävlingsponny. Han är en shettis -98. När jag red honom stod han på Jutagården, men såldes till någon annan för ett tag sen.
 
Linhagens Rednex red jag till försäljning. Han var en shettis som växt över a-ponny måttet och blev liten b-ponny. Jag red och tävlade honom på en sommar och en halv höst innan han blev såld.
 
Fideli Fem red jag på mitt sista b-ponny år som var för två år sen. Tävlade henne i gotacupen (LD & LC). Nu står hon hos min kompis på Stall Liori. 
 
Julius var min första egna ponny. Han är en korsning mellan welsh och new fores född -98. Jag hade honom i 4 år och vi tävlade upp till LA tillsammans. Nu står han i Söderköping hos tjejen vi sålde honom till. 
 

Kommentarer
Postat av: :P

Uppdatera!!! :P längtar efter det, roligt att läsa di blogg!

2013-02-24 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0