2013-02-25 @ 07:54:00

Årsmöte

Förlåt för att jag inte har uppdaterat i helgen, har inte hunnit för jag har haft fullt upp hela tiden.
 
Klockan tre började ungdomssektionens årsmöte. Jag har suttit som ordförande i två år men hoppade av för att ge mer tid till Marengo, läxor osv. Jag kände att jag inte hade tiden och då var det bättre att låta någon annan, som hinner fixa och ordna, att ta över så att det blir många möten och aktiviteter. Klubbens årsmöte var intressant och det gick fort. Efter det så var det prisutdelning för klubbmästarna, jag fick ta emot en silverplanket för dressyr kategori D, vilket kändes konstigt.. Jag och Marengo tog en andraplats fast han skyggade mot staketet och publiken och jag råkade rida fel väg ^^' men det var roligt, han gick fint ändå tycker jag. Efter prisutdelningen och fotografier så var det fest. Det var väldigt roligt! Det var dans och party, något som jag sent kommer glömma ;)
 
Bilder på planketen lägger jag upp imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0