2013-02-28 @ 07:54:57

2013-02-28

Jag tänkte ta ett konditionspass i skogen idag på Marengo. Vi har nästan bara tränat på banan nu det senaste och när vädret är så underbart fint så är det synd att inte rida i skogen. Jag tänkte ta en långrunda så att han får springa av sig ordentligt. Rätt mycket skritt och lite trav, men framförallt galoppera på långa sträckor och intervaller. Inte någon dressyrgalopp utan ordentlig galopp så han får länga ut halsen och benen. 
 
Idag ska jag också fotografera en häst. Ägaren ska sälja den och vill ha lite fina bilder till annonsen, så jag ska nog fota den innan jag och Marengo ger oss iväg. Kanske ska jag passa på att fota Marengo när jag ändå har kameran med till stallet? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: julle

Det tycker jag, lägg upp dem på bloggen sen bara :D

2013-02-28 @ 12:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0