2013-12-01 @ 11:59:40

Today is our day

Felfri i båda klasserna, vi slutar på topp! Såå bra känsla och han gick så jävla bra. 

Nu till saken ni säkert har undrat över..
Marengo mår fint, han har inte skadat sig och han är frisk så det är inget sånt.. Det är bara det att den senaste tiden har jag försökt komma upp i höjderna med Marengo, allt går ju så bra på träning när vi hoppar upp till 100/110cm, men han är ju osäker och så.. Jag pratade med Frida och hon sa att jag kan komma till de högsta klasserna med honom till slut, men att det skulle ta för lång tid och att mina ponnyår skulle vara över när vi väl nått dit.. Mina mål är ju egentligen SM och att starta Falsterbo, men jag känner att Marengo inte är den rätta ponnyn för det, han ställer inte upp för mig så mycket som jag ställer upp för honom liksom, han är för osäker.. Så därför har jag bestämt mig att sälja honom vidare till någon som inte satsar allt för högt så att Marengo kan få komma ut och tävla och bara ha roligt.. Men jag säljer honom inte till någon som han inte passar med, jag är mycket mån om att han kommer till rätt familj som tar hand om honom och ger honom all den tid och kärlek som han förtjänar.. Detta är verkligen en ponny på miljonen. Helt magisk att rida, sån underbar personlighet, jag har aldrig träffat en sån underbar ponny. Jag önskar honom allt gott och ska se till att han kommer till världens bästa hem<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du alltså tänkt att köpa en SM-ponny ist? Eller vadå är dina planer nu?

2013-12-01 @ 16:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0