2013-12-01 @ 16:24:40

Så, vad händer nu?

Först och främst ska jag se till att Marengo kommer till ett superbra hem. Därefter ska jag köpa ny dponny. Det jag vill ha är en 5-7 åring med kapacitet. Ingen färdig Msv, SM ponny, utan ett ungt projekt som jag själv kan ta till dom nivåerna. Ni som känner mig vet att jag alltid tar mig an dom svåraste hästarna, jag tycker det är tråkigt att rida "färdiga" som man bara behöver sitta och styra. Nej jag vill ha utmaning! Men denna gången blir det en sjysst ponny, ingen Marengo men samtidigt inte den "färdiga". En ponny som kan men inte är där och som har en liten bit kvar. Vet exakt hur jag vill att det ska kännas när jag rider den och hur den ska va i temperamentet, så nu gäller det bara att hitta den. Men som sagt, jag vill att allt ska lösa siged Marengo innan jag köper något nytt. Han är prio ett nu och jag har inte bråttom att sälja honom.

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=775130


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0