2013-12-20 @ 08:02:53

Paus

Jag tar en paus. Det är så mycket händer just nu, stora grejer. Tiden räcker inte till att blogga liksom.. Så ja, paus till februari

Vad har hänt och hur ser framtiden ut?
Jo, än så länge har jag kvar Marengo - han är inte såld. Vi har trimmat både för Frida och själva och det känns verkligen som det har släppt sjuukt mycket! Han går mycket lugnare och stressar inte alls så som han gjort förut - kan vara för att jag känner att allt jag har fått kontroll över mitt liv och inte är lika stressig. Vi har tagit ett stort steg framåt, äntligen!
Imorgon åker jag upp till Sälen med familjen i fem dagar. Marengo kommer vila under den tiden. När jag kommit hem igen är det lite igångsättning och sen hårdtrimmning inför tävlingssäsongen. Jag vet inte hur länge jag kommer ha kvar honom och om jag hinner tävla något men jag vill försöka komma ut något- det är ju alltid bra att visa upp honom på tävlingar (om det går bra dvs) ;) , så mycket trimtrim och mycket roligt, det gillar vi!

Jag och Hanna bjuder haha.. Man förändras en hel del eller vad säger ni?
(För er som undrar så försöker jag göra ett hjärta på gamla bilden..) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0