2013-12-10 @ 18:41:19

Myskväll

Inläggen kommer med väldigt långa mellanrum, i know, men jag har verkligen njutit av livet. Allt fungerar så perfekt just nu - skolan, hemma, allt. På tala om älska livet, snart är det jul, yeayy har önskat mig mycket roligt och flera saker som är väl behövda, både till mig själv och M. Spännandespännande

Denna veckan händer inte mycket, lite privatträningar och så är det träning för Frida på torsdag - den dagen jag ser mest fram emot varje vecka. Senare, i helgen kanske jag och mami ska åka till Havssten och träffa världens bästa Linda, får se vad som händer :) 

Bilder på mig och M från ridpass i snön på g, kanske ny header när jag ändå håller på? Har lite småplaner som kommer locka mer besökare så bloggen växer, vet precis vad som saknas..;)


Kommentarer
Postat av: Matilda Antonsson

Kom och hälsa på oss på Liori :)))

2013-12-10 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0