2013-12-07 @ 00:01:00

Dear Santa ?

Självklart kommer jag inte få allt, men vem skriver inte en lång önskelista till tomten? ;)
 
 
Schocklemöhle Schabrak 399:- HÄR
Hmmm... Kanske, kanske inte. Allt beror på hur framtiden ser ut. Men erkänn att det är sååå snyggt!? Älskar att den gråa färgen är lite spräcklig. Antingen grå eller brun färg. Beror som sagt på vad som händer
 
 
 
 
Veredus Olympic framskydd 929:- HÄR
Kan förhoppningsvis pricka av från framtidsköp om det blir julklapp. Så himla bra skydd, helt klart värt varenda öre! Marengo får så himla bra stöd av dom, har verkligen sett förändring i hans teknik med dessa, han tar för sig mer liksom
 
 
Moppekort 3000:- ?
Tror det kostar runt 3' kr. Helt klart prio ett på listan. Fatta vad skönt att kunna åka vart man vill! Dessutom har jag lyxen att ha syrrans gamla moppe väntandes på mig nere i källaren. Snart så!
 

Ridhuskort 3000:- ?
Ridhuskort på Grevagården skulle inte vara helt fel. Eftersom det är lektioner på Jutagården vore det skönt att kunna rida i Grevas ridhus nästa vinter. Inget som står högst upp på listan, men jag skulle inte tacka nej ;)
 
 

Pyamas totalt 278:- HÄR och HÄR
Mmmm, Gina har verkligen lyckats med nya pyamascollectionen. Gosigos framför tvn i jul, nu saknas bara killen (a) 
 

Hoodie 299:- HÄR
Hittar jag inte denna i någon julklapp så köper jag den själv. Så himla snygg och passformen är ... mmm..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0