2013-08-31 @ 14:23:00

Yuppies Ridsport

Yuppies ridsport är en liten hästaffär som ligger i Hova, västra götaland. Själva affären ligger på en stor gård som heter Melltorp gård, där ägarna även håller på med hästuppfödning. Affären består av två delar, en liten bottenvåning och en stor övervåning. Jag tyckte att det var många fina saker, inte bara "småmärken" utan lite dyrare märkessaker också. Priserna var inte heller att klaga på! 25-75% rabatt på ALLT. Och jag måste ge ett extra plus för personalen! Alla var så glada och jag kände att jag var välkommen. Jättemysig affär, verkligen!
 
Det blev lite shopping trots allt, nedan kan ni se och läsa vad det blev :)
 
JACSON TÄCKE 75:-
125cm. Materialet är tjockare och tätare fleece, lite sammetskänsla av det hela. Dubbelkanter, vinröd och beige. Väldigt mysigt täcke som Marengo kommer få ha när han åker transport i vinter. 
 
FLUGHUVA JACSON 70:-
Precis en sån Marengo har, fast den han hat nu är trasig. Han brukade få av sig den gamla med snabbnäppe och därför så får han nu använda dessa som är töjbara som man sätter öven ganachen, käken. Rekommenderas!
 
HÄSTSALVA 0:-
Denna hade egentligen utgått ur sortimentet på Yuppies, istället har dom nu den större förpackningen. Denna va det sista exet och därför fick jag den gratis :) nu ska det allt bli ordning på Marengos sår som han fick av koliken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0