2013-08-07 @ 22:26:00

Pay & Jump 7/8

90cm
Det kändes jättebra! Vi fick två stopp på tredjehindret, ett ljus och mörkbrunt räcke som vi hoppade mot solen. Första stoppet var för att jag inte tog ut vägen ordentligt. Han fick inte hinderkontakt förrens det var för sent. Andra stoppet kollade jag ner på hindret och lutade mig automatiskt framåt. Tredje gången var jag bestämd och tänkte på allt som mina tränare har sagt åt mig. Då gick det bra och vi fortsatte banan utan några minsta tvekningar. Inte ens på muren eller vattenmattan! 
 
100cm
Klockren bana!! Bästa någonsin! Ingen tvekan, ingenting! Vi fick en rivning på hinder nr 8, men det gör absolut ingenting. När jag kollar på filmen så ser man inte ens att han river. Han nuddade knappt bommen men hur som helst så fick vi ett jättebra flyt och fast vi kom lite långt ifrån eller lite nära så körde vi på. Obeskrivlig känsla!
 
Floby Ryttarförening
En jättemysig anläggning! Lite tungt och löst underlag i lilla padocken där framhoppningen var, med tävlingsbanan var superbra! Saknade en funktionär på framhoppningen men annars har jag inget att klaga på !;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0