2013-08-06 @ 20:20:53

Marengo 6/8

tjatja bloggen!! haha skoja, 
idag har jag och Maja varit ute i skogen och letat nya skogsvägar då vi bara har en som är ridbar.. Men vi hittade en liten kringelikrokväg som ledde tvärs över den gamla vägen, alltså hälften så lång som den gamla. Väldigt skönt att slippa gå en bit och sen vända för att inte behöva gå runt hela  långa rundan. 
 
Vi gick förbi några hallonbuskar och stannade i ungefär tio minuter. När jag skulle sitta upp igen så började Marengo gå iväg så jag blev hängandes på mage tvärs över sadeln haha.. Men jag lyckades kravla mig upp till slut;) Maja lyckades ta kort och filma med mobilen, ni får se dom senare!
 
Marengo verkade lugn och glad idag. Dock kan det ha varit för att han för en gångs skull fick äta medans vi kollade efter rådjursvägar och liknande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0