2013-08-08 @ 21:24:53

Mål hösten 2013

Okej, dags att sätta upp mål inför hösten. Vad behöver vi träna på? Vad vill jag uppnå innan 2013 är över?
Vi behöver tävla många LB och satsa på felfritt. På träning så ska vi hoppa banor på 1,10 till 1,20cm är väl tanken:) till våren så vill jag egentligen börja tävla LB+ och LA så för att hinna med det måste vi träna stenhårt och bli säkra på LB nu i höst och i vinter. 
I dressyren vill jag att han ska bli mer avslappnad och gå i lägre form. Jag måste få koll på ytterbogen och inte bli för fast i innerhanden när han börjar bråka och krångla.
Vad det gäller mig så måste jag verkligen få koll på mina händer! Jag får skärpa mig ordentligt nu och rida med stängda händer! Upp med blicken över hindren och att verkligen vänta ut Marengo i hoppningen. Jag måste också träna på min hoppsits.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0