2013-08-04 @ 01:31:30

Linn gästbloggar!

Tjatja bloggeeen, skoja.
Men hej ! Linn här, som ni säker vet så är ju carro på ridläger och jag är oxå på det ridlägret, så det va här vi lärde känna varann osv, haha skön tjej det där.....

Jag orkar inte berätta varenda detalj om mig men jag är 13 år och bor i värmland, jag har en häst som heter Beatrice som är 5 år, men just nu är hon halt så hon skrittas bara och medans hon gör det så rider jag en häst som heter Minus och hon är absolut en utav de bästa hästarna jag ridit, bästa minus<3

men idag på ridlägret så hoppade vi ju terräng bana och jag och Carro vann, bäst som vi är lixom ;)

Och imorn ska vi eventuellt åka iväg och bada med hästarna, så det blir spännande och se om dom går i eller inte, men vi hoppas på det bästa, right?

Har inte direkt nåt att säga och jag tänker inte babbla om ingenting men aja ha det så bra så kanske vi hörs nån gång, hejdå!


Ps: här får ni en bild på mig och Beatrice när vi va iväg och badade förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0