2013-08-01 @ 14:07:10

Jag lever!

Oroa er inte, jag lever! Haha nej men jag måste be om ursäkt för uppdateringen! Tyvärr så är jag på landet där jag knappt har någon täckning, det är bara på vissa små ställen som det ibland kan vara 3G. Däremot så är det enklare att lägga upp bilder på instagram så om ni vill veta lite vad som händer så kan ni följa mig där @carolinehoerschelmann

I alla fall så red vi till Stall Dunderbacke igår och sov där tills idag. Det är en jättefin anläggning med stor sandbana (dock något tungt underlag) och en rundkorall som jag ska träna Marengo i lite senare. För övrigt så går han med Pascal i en stor hage med en lösdrift som är byggd för 10 storhästar. Nöjd ponny kan jag lugnt säga haha.

Senare idag, runt fem ska vi köra lite pay&jump här på Dunderbacke. Jag ska hoppa Marengo 90cm och en 5-årig valack som heter Mirakel i 60cm. Jag har inte ridit Mirakel förut och han är inte hoppad så mycket så det ska bli roligt!

Idag får Linn och Anna, två andra lägerdeltagare stå för bilden, väldigt vacker måste jag säga haha ;D


Kommentarer
Postat av: Pownieskvaller

Gud vilken fin ponny du har, nästan så man blir avundsjuk ;)

2013-08-01 @ 23:02:30
URL: http://instagram.com/pownieskvaller
Postat av: Anna

Bilden Carro! Kan ge igen bara så du vet... Du lyckades inte radera allt jag tog :')

2013-08-05 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0