2013-08-03 @ 23:15:21

England vann!

Resultatet är som rubriken lyder; England blev det vinnande laget! Snacka om att vi hade roligt! Och Marengo verkade också ha roligt, spetsade öron hela tiden och kollade in alla hinder. När han hoppade så kortade han först in galoppen och sen så sköt han iväg över dom.

Klart höjdpunkten på hela lägret, fast allt har varit sjukt roligt!! Kommer klart åka hit nästa år igen och jag rekommenderar alla att åka till lägren på Stall Liori! Ni kommer inte ångra er !;)
Imorgon bär det hem igen. Ska bli rätt skönt, sova ut på morgnarna, fast jag har fått många tips som vi ska träna vidare på!

Resultaten;
1. England - 12,53 min
2. Egypten - 15,00 min
3. Sverige - 23,07 min (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0