2013-08-24 @ 13:59:10

Andra klassen

Rodeohoppning rent ut sagt. Framridningen och framhoppningen gick verkligen suuuperbra men så fort vi kom in på banan så slog det över i huvudet på honom. Han bara bocka och stegra, ja ni ser ju bilderna. Tre stopp varav två på första och en på det sjätte hindret. Men jag är nöjd. Egentligen vet jag inte varför jag inte är besviken men det är ju bra att jag inte är det haha.

Nu är vi påväg hem med en ganska lugn häst där bak (för en gångs skull). Ikväll så drar vi i jutagänget till greva och äter kvällsmat och bara umgås. Love it!


Kommentarer
Postat av: Maja

Bild tagern av Mästerfotografen, JAG!!:P

2013-08-24 @ 15:31:27
URL: http://majanoord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0