2013-04-05 @ 11:07:00

Ponnyerna 4/4

Marengo 4/4
Jag tränade LC:1 pogrammet inför helgen. Fokus på galoppfattningar och sidorförande skänklar. Han lyssnade lite dåligt på mina förhållningar och bockade lite i galoppen. Men galoppfattningarna var heelt otroliga! wow vilken känsla! Lyckad träning, vi känner oss redo inför helgen!
 
Ponnyn 4/4
Vill inte säga något innan allt är klappat och klart men passet igår gick jättebra! Den var lugn i början men pigg när den kom igång. Men det är inte så kontigt att den hela tiden ville galoppera, den har vilat i två veckor. Jag skrittade och travade en liten sväng runt grevagården. Lite lugn igångsättning blir det i veckan, mycket fokus på att den ska vara lugn och ta min skänkel direkt och inte tippa fram och börja slängtrava. Jag har mycket jobb framför mig men jag tror att det kommer bli bra..
 
...till slut så :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0