2013-04-24 @ 19:21:00

Dag 1 - GHS

Catago boots
Guldiga
159:- Charlies
Absolut nödvändigt - nej. Absolut "vill ha" - yes!
Min nya outfit (och lite fler som jag kan ha bootsen till) behöver det där "lilla extra" som bootsen ger det. Dock kunde man önska lite rabatt på dem, men jag menar - jag gick och letade efter dem hur länge som helst och det enda stället som hade de guldiga i stl M, så  ja, helt okej.
 
 Kingston jacka
blå med röda&vita detaljer 
150:- (!!) Börjes
 Jag döör så snygg är den! Vänta bara tills ni får se bilder. Första riktiga kapet! Mmmm...
 
Hjälmöverdrag terräng
svart/vit
 Greentree (eller något sånt)
Absolut nödvändigt för terrängtävlingen som jag ska starta den 5/5. Nu behövs bara nummerbricka och Medical Card, någon som vet vart man kan hittas dessa?
 
Hemligt ^^
mina två kompisar fyller år denna veckan så ja - hemligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0