2012-09-02 @ 15:45:43

Svar till Anonym

Anonym:
Grattis på födelsedagen och till bra rundor på tävlingen! Hur gick det för resten av era lagryttare? (Det har inte kommit ut några resultat på mölltorps sida). Har du några bilder?
 
Svar: Tack så mycket! SRS har med två lag i Div II varav 2 kom på 4:e plats som bäst och ungefär 4 (?) st gick vidare till omhoppning. Jag hann inte se alla från Skultorp för när vi skulle lasta Marre så ville han inte gå på och efter ca 45 min/1h så hade jag missat de flesta. Men denna omgången så gick det inte så bra för srs i lagklassen, men det är bara att se framåt nästa i hjo som tibro annordnar :)
Jag har inte så många bilder för min kamera dog (inget batteri) innan första klassen, men jag ska kolla om någon annan från Skultorp fick några bilder. Jag ska lägga upp ett inlägg med bilder från tävlingen så fort jag fått tag i dem :)
 
---
 
Anonym:
Grattis! Vad fick du för presenter?
 
Svar: Tack! Jag fick ett transporttäcke från JW och en tröja av min syster och ett presentkort på en tavla och pengar av mamma :)
 
Transporttäcke var en av de presenter jag fick av min syrra :) Ska bli riktigt fint på Marre och det var en bra present för förut hade jag fleecetäcke på honom i transporten men han blir bara svettig av den, och detta täcke är tunnare! Riktigt bra present! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0