2012-09-29 @ 19:41:45

Svar om tävlingen

Malin:
Synd att det blev en så dålig tävlingsdag för er. Jag tyckte deras underlag var bättre än vanligt. Det blev inte djup som det alltid blir i vanliga fall. Men aja, alla tycker olika :) Jag tyckte det var bra, men självklart jobbigt att det regnade så all utrustning blev blöt och man blev kall.. :(
Såg din runda men trodde jag missade din andra eftersom jag mötte er när ni åkte hem, för då var de i mitten på kat D, stannade du kvar och kollade på ditt lag då eller? Och hur gjorde de förresten med laget när du strök dig? Fick de in någon annan då eller red de med 3 ryttare? *Nyfiken*
 
Svar; Våran reservryttare fick hoppa in, jag gjorde ingen andra start eftersom marre inte kändes helt bra. Han är väldigt svårlastad, idag tog det över 1½ timma.. Vi åkte så fort han gick på eftersom han blir orolig när han får stå själv ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej :) Jag känner dig ju inte, har bara sett dig ute på tävlingar, men måste ändå säga att det verkar som att du är väldigt mogen för din ålder. Jag tycker du verkar ha en sund och bra inställning till din ponnys träning, tävling och utbildning osv. Lycka till på Jutagården nästa vecka! :)

2012-09-30 @ 07:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0