2012-09-15 @ 06:00:00

Rak pannlugg

Okej, jag har verkligen svårt för spikraka pannluggar! Gillar det verkligen inte, jag vet inte riktigt varför, men det ser så grymt tillgjort ut. Jag tycker att det är okej om den är lite ojämn, men är den helt rakt är den bara konstig.
Diss till rakklippt pannlugg!
 
Jag gillar mer busiga pannluggar, ingen speciell längd men jag gillar inte att få den där känslan av tillgjort. Det ska vara naturligt fint tycker jag. Man har olika smak, och detta passar inte mig. Nej, Marengo får behålla sin gulliga pannlugg sålänge jag har honom!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det beror lite på hur pannluggen är, om den är tjock och fluffig tycker jag att den ska vara ojämn ,men om den är tunn och längre så tycker jag den ska vara jämn, annars ser det så ovårdat ut

2012-09-15 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0