2012-09-07 @ 08:45:29

Hoppträning

Det kom väldigt plötsligt, men ikväll så ska jag "provträna" för en tjej som kallas Hacke. Vet varken hur hon tränar eller hur duktig hon är men min kompis rekommenderade henne, så jag tänkt prova för att se om det är något att forsätta med. Träningen börjar tidigast 18.30 idag, vet inte vad stället heter därr träningen är, men jag vet vart det ligger, i borgunda :) Vi ska vara där 18.00 för att bygga bana, och eftersom Marre är så svår att lasta så ska vi lägga på 30-45 minuter att lasta. Det tar ca 15 minuter att åka till ridhuset, så jag beräknar att åka till stallet vid halv fem för att hinna borsta och packa. 
Outfiten idag blir nog matt blå/ vit eller royalblå/röd/vit. Lägger upp den som jag bestämmer mig för sen.
 
Och nej, jag har inte slutat att träna för Frida Hansson. Jag tränar fortfarande där varje vecka, men eftersom jag verkligen ska satsa med Marengo nästa år så ska jag börja träna för ett antal hopptränare. 
 
Ps. bilder från Div II omg I kommer upp imorgon. Jag skriver också om kvällens träningen då :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte testa Ulf? Han är grym!

2012-09-07 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0