2012-09-13 @ 13:58:41

Dagen

Är i skolan och går till kl 3 idag! Jag ska då åka hem snabbt, ta på mig stallkläder och åka tillbaka till skolan. Ta bussen hem till en kompis som jag ska vara med idag och sen går jag till stallet. Idag blir det en uteritt på Marre. En ny runda som jag och Hanna hittade när vi red ut. Den tar ungefär 40 minuter, beroende på hur mycket man galopperar :)
 
Har fixat boxskyltar till alla ponnyerna, Marengo, Bianca och Figge. Har gjort dem i Photoshop/ Paint. 
Biancas och Figges bilder är tagna av mig. Alla skyltarna ska skrivas ut, plastas in och sättas upp på boxdörrarna.
Jag har satt för namnen för jag vet inte om personerna vill ha sina namn på bloggen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0