2012-10-29 @ 17:42:00

Uddevalla 29/10 & bildbomb

Dagen började med att jag och två till mockade alla boxar, tömde jag fyllde på alla vattenhinkar, gjorde morgon-, lunch-, middag- och kvällshö, tog in och släppte ut hästar och sopade. Vi flyttade också två får som skulle ut i en hage. Ja, och sen kollade vi till hönsen och kaninerna. Efter allt var klart så skulle vi rida. Jag red en brun b-ponny som heter Carla, hon var väldigt pigg och ville trava hela tiden :) Tyvärr är vädret helt kasst, strömavbrott och jag vet inte allt. 
 
Lite bilder, alla förutom den första som jag tog nyss är ifrån i sommras:
Ica-Sindy
 
Freddan och en höna
 
Miranda, Carla och Minus
 
Doris och Casper
 
Prins Miramis
 
Fortuna och Bianca
 
Vackra Fortuna
 
Bianca<33
 
Fortuna
 
Fideli Fem, den b-ponny jag red och tävlade i Gotacupen
 
Carla, den som jag red idag :)
 
Smilla
 
Maja
 
Carla
 
Jag och Fidde
 
Stampe, tror jag ^^
 
En av kattungarna i sommras :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad många djur de har! Måste va ett härligt ställe!!!

2012-10-30 @ 12:26:10
Postat av: Anonym

guuud vad du rider bra! :o

2012-10-30 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0