2012-10-27 @ 19:41:55

Två ponnyer på KM

Imorgon är det klubbmästerskap på Jutagården :) Jag ska starta Marengo i 70 + 90 cm, och så ska jag starta en ponny som heter Geronimo också, i 30cm och 50 (?) får se hur det går i första klassen ;) Det är nämligen första gången jag rider den.
 
Hur kommer det sig då att jag ska tävla honom imorgon? Jo, de som har honom ville att en rutinerad ryttare skulle rida honom då de har honom på prov för att kanske senare köpa honom. De ville ha lite tips och åsikter och de bad mig att prova honom. Idag pratade vi och de frågade om jag ville tävla honom imorgon. Ja såklart ^^ 30cm + 50cm är jag anmäld till, beroende på hur det känns :)
 
Filmer på Geronimo (han kallades Blixten)
http://www.youtube.com/watch?v=Mkt9j-cSiRw&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=IGYYPD7VPdE&feature=relmfu
 
Outfiten imorgon blir klubbjacka och ett blått Lmicell schabrak :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0