2012-10-21 @ 08:52:00

Svar på kommentar

på equipe står det ju att du fick 22 fel i LC? Varför ljuga?
 
vi fick en rivning och två vägran. Varför skulle jag ljuga? jag bryr mig inte om vad det står på eqipe och om det är sant eller bara en miss för jag är supernöjd med båda våra rundor, vad vi fick och hur många fel vi fick spelar ingen roll. Vi hade roligt och jag tycker inte att man ska behöva tänka på fel och brister, speciellt inte när jag och Marengo nyss har börjat lära känna varandra. Han behöver tid på sig och tålamod, inte någon som vill vinna varje tävling och blir ledsen så fort man får en rivning eller en vägran. Tidsfelen gör ingenting, vi gjorde vårt bästa och är nöjda med det.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sant att du fick 12 fel på hinder men du fick 22 fel totalt i och med tidsfelen.

2012-10-21 @ 12:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0