2012-10-25 @ 13:54:00

Nytt täcke och grimma

Täcke JH Collection
Igår fick Marengo sitt täcke från JH Collection som vi la undan. Det kostade 1699:- och vi köpte det i stl 135. Täcket kallas 3 in 1, så när vi köpte täcket så fick vi tre olika täcken. 
*Stalltäcke
*Regntäcke
*Hals (inget täcke)
Man kan använda täckena var för sig, eller sätta ihop stalltäcket och regntäcket så att det blir ett vintertäcke. 
 
Mina åsikter:
Stalltäcket var helt otroligt! Det kändes som ett duntäcke, mjukt och tunt material som ändå har bra kalité. Regntäcket känns inte vattentätt men håller ute varenda vattendroppe (vad jag har märkt än så länge). Halsen är i samma material som regntäcket, Marre har inte använt den än men det verkar bra. Priset är dyrt för ett täcke, men jag ångrar inte köpet. 
 
 
 
Grimma JH Collection
Bra kvalité, trots det billiga priset (129:-) Väldigt mjukt ludd, och väldigt bra passorm. Skitsnygg och Marre verkar trivas i den. Tyvärr tillverkas den inte längre och är slutsåld, jag köpte de sista som fanns.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0