2012-10-19 @ 10:10:44

I helgen händer..

.. massor med roliga saker! Det är ju tävling imorgon, så Marengo måste fixas och utrustningen måste packas!
 
Fredag:
*Skolan börjar 08.40
*Skolan slutar 15.30
*Jag följer med min kompis Hanna hem, vi åker till stallet
*Vi rider ut på Figge och Marengo
*Borstar, flätar, packar
*Mamma hämtar oss ca 19.45
*Jag gör mig iordning
*20.30 hämtar Hannas mamma oss, vi åker till skara
*21.00 börjar vi gå spökvandringen som tar 40 minuter
*Vi åker hem, sover 
 
Lördag:
*Går upp kl halv 6? 
*Åker till stallet, gör iordning Marre
*06.45 Sätter på transportskydd, börjar lasta...
*07.15 samåkning från Juta till Falköping
*Tävling :)
*Åker tillbaka till stallet, gör iordning Marre
*Åker hem, slappar ^^
 
Söndag: 
*Slappardag ;)
 
 
 
Outfiten blir:
*JH Schabrak<3
*Back on track hjälm
*CRW Kavaj
*Swarovski pannband
*Vitt spö
*Racesafe väst
*De Niro stövlar
*Sadel, träns ^^ förbygel
*Catago svarta benskydd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0