2012-10-02 @ 11:59:31

Hööks

Coolmax CRW 
Ridhjälm 679:-
Jag tycker att den är väldigt snygg. Det är en lättviktshjälm så om man järmför den med Back on track så är den så mycket lättare. Den har lufthål och är mycket bekväm. Är sugen på att köpa den men det är inte det jag vill lägga mina pengar på just nu. Däremot har jag bara provat stl M och den ser för stor ut på mig..
 
 
 
 
 
 
 
Vento CRW
Ridstövlar 1 899:-
Väldigt fula. Ser ut som 100 år gamla, inte det minsta moderna. Inte värda priset och inget jag skulle ens överväga att köpa. 
 
 
 
 
 
 
Shortchap CRW
Chaps 189:-
Ni vet att jag inte gillar chaps, har aldrig gjort. Dessa var helt naturella, bara vanliga utan något som sticker ut. För dem som gillar chaps och ridskor kanske detta är ett alternativ?
 
 
 
 
 
 
Skärp
Skärp 249:-
Jag älskar skärp över vita rdbyxor, speciellt med lite blingbling på. Det ser finare ut och man kan ju ha det även om byxorna inte sitter löst. Kanske något att köpa men jag är inte så pigg på att betala 250:- för ett skärp. Kanske finns något billigare på Göteborg horse show?
 
 
Jacka Marisol Hv Polo
Vinterjacka 1 429:-
Åh, älskar den! Den sitter så grymt snyggt och är så himla skön! Däremot tänker jag inte köpa en jacka för 1500:- Tyvärr,,
 
 
 
 
 
Piké Jenner Hv Polo
Piké 479:- 
Nu var det dethär med pengar igen.. 500:- för en tröja är inte något jag skulle betala. Men hade någon frågat om jag ville ha en gratis så skulle jag aldrig takca nej! Jag köpte min begagnad men aldrig använd för ett rimligt pris!
 
 
 
 
Bandage Elastic Showmaster
Lindor 149:-
Rimligt pris för 4 lindor. Däremot vet jag inte hur bra kvalitén är, men de är så söta med det matchande täcket! Finast på svarta hästar/ponnyer eller skimmlar.
 
 
 
 
Vintertäcke Siberia Horsepower
Vintertäcke 699:-
Ett täcke jag inte har lagt märke till förut, men gud vad jag älskar det! Jättefint med loggan på och färgerna var jättefina! Passar nästan vilken färg som helst på hästarna :)
 
 
 
Tränsbett Apple Mouth
Syntetbett 179:-
För allergiska hästar och ett bett med smak som gör att hästarna gillar det direkt. Men jag vet inte, fungerar det? 
Allroundschabrak Harvard Hv Polo
Allroundschabrak 599:-
Jättefint men på bilden ser det lite grått ut, eller? Jaja, i verkligheten tycker jag att det är lite rödare, väldigt fint!  Detaljerna gör schabraket.
 
 

Huva Tartan Gold Medal
Huva 29:-
Fynd! Har man något fint som matchar så tycker inte jag att man ska tveka! Förr 129:-, nu 29:- Lite långa öron?
 
 
 
 
 
Ridbyxa helskodd JH Collection
Ridbyxor 649:-
Billiga snygga ridbyxor. Jag gillar inte loggan som är på sidan, det hade varit snyggare om det satt på låret eller bakfickan. Men när man rider så syns den bättre om den sitter på sidan. Värt pengarna.
 
 
 
Grimma JH Collection
Grimma 129:-
Jag har tänkt köpa en blå till Marre i en tidig julklapp, vad sägs om det? :) Så himla fin och billig! Hans lädergrimma blir så hård och skaver när det är kallt ute, så detta blir hans vintergrimma isåfall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var hittar man skärpet?

2012-10-09 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0