2012-10-30 @ 21:47:00

Bloggtävling hos TeamJumpers

 http://teamjumpers.se/2012/october/tavling-kingsland.html
Jag läser bloggen www.linnolsson.se för att de utan att döma kan driva en utav sveriges största hästbloggar, helt klart den bästa inspirationskällan jag har då de skriver med en sådan där känsla som man inte ser på många ställen, många gånger har jag läst och känner  "mig" i texten. Jag som aldrig har träffat dem kan säga redan nu att de är helt fantastisk på så många sätt, de hjälper många genom de inspirerande texter hon skriver och de har lärt mig att skita i allt skit man kan få du behöver inte bry dig! Jag läser bloggen dagligen och det kommer jag fortsätta att göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0