2012-10-03 @ 11:07:23

Bianca & Figge 2/10

Min kompis red Figge barbacka och jag gick med ouppfostrade Bianca i träns med grimma över. Hon ville bara äta hela tiden! Vi gick till ett fält där jag skulle ta kort på Hanna och Figge. Bianca fick lite längre grimskaft för att kunna äta (självklart kollade jag så att hon inte trasslade in sig i den) men hon gick bara runt i cirklar. Då kortade jag upp så att hon inte kunde gå runt utan bara stå still och äta. Hon fick ett litet utbrott och började galoppera och bocka. En liten olycka skedde då, jag går inte in på detaljer. Bianca är oskadad men jag skadade mig på armen. Inte så att jag inte kan rida men jag har ändå ont. Så är det om man har en unghäst, det är jag medveten om.
 
Figge gick jättebra och ville arbeta och gick på tygeln. Hanna rider honom riktigt bra måste jag säga! :) Lite bilder på dem;
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skada? vad hände?

2012-10-09 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0