2012-11-09 @ 19:48:00

Svar på frågestunden!

1.Tror du att Marengo kommer sluta att bocka/sparka (eller vad han nu gör) någon gång? 
jag tror aldrig att han kommer sluta helt, däremot tror jag att bockningarna och sparkarna minskar. 
 
 

2. Vilket är ditt favoritschabrak? :) 
Mitt blåa schabrak från JH Collection :)
 
 

3. Vad är ditt mål med Marre? 
Hoppning: Gå ut på några tävlingar, få felfria rundor och ha kul! :)
Dressyr: Få godkänt resultat i Klubbmästerskapet.
Fälttävlan: Få godkänt i startfälttävlan och starta P70
Distans: Starta startdistans eller vad det heter;) 
 
 

4. Om du fick önska dig EN sak, vad skulle det vara? 
Oj, jaa du.. en stor hästgård? ;)
 
 

5. Vad önskar du dig av mig i julklapp? Haha <3'
haha, det måste jag fundera på! :)<3
 
 
 
6. du brukar rida de jobbiga ponnyerna, varför? varför inte rida en lite snällare?
Jag älskar utmaningar helt enkelt ;)
 
 
 
7. Något du ångrar och något du saknar som har med hästarna att göra, ex ett köp av något, något du ångar att du inte har gjort, något du vill göra, någon ponny du skulle vilja köpa om du kunde ha 2 st ponnyer eller så? 
Jag ångrar inga beslut, förutom att jag inte köpte det blåvita Eskadronschabraket ;)
Om jag skulle hinna med 2 ponnyer så skulle jag köpa tillbaka Julle.. 
 
 

8. Nämn 1 B-, C- och D-ponny du skulle vilja rida/tävla. (Inte välja någon av de som du ridit innan) 
 oj... har inget bra svar på b-ponny :) 
Annars en c-ponny som heter Orlando och Caroline Bågfeldhs d-ponny Chuck skulle vara roliga att testa :)
 
 
 
9. 3 bra egenskaper och 3 brister hos dig? 
Jag ger inte upp, jag har bra tålamod, jag har bra självförtroende :)
mina brister att jag är kort, ...
 
 

10. Spelar du fortfarande fotboll? (Har för mig att du har gjort det innan nämligen) 
Jag slutade vid årskiftet :) 
 
 

11. Ska du vara med på Juta på söndag? Vad ska du ha för outfit isf? 
 Antingen JH igen, eller Union Jack :) Men det lutar åt Union Jack för att få lite variation, jag har ju tävlat med JH de senaste gångerna.. 
 
 

12. Vad tkr du om Kulis?
 Jag har inget emot Kultomten. Jag har aldrig ridit där och kan därför inte svara på vad jag tycker om tränarna. Deras anläggning är inte min favorit, när jag har tävlat där har underlaget varit kasst, både ute och inne. Lerigt och tungt, men rosetterna var (är?) jättestora och fina, plus för det! :) 
 


Kommentarer
Postat av: Julle

Att vara kort e ingen brist!!! Däremot att vara för lång... aj säger jag bara- mitt huvud mår inte bra av alla slag! :P

btw- jag tycker båda outfitterna är sjukt snygga! Hehe, jag tycker också om JH schabraket lite extra men det andra e väldigt snyggt också! :P men som du säger så är det roligt med variation om du har haft jhschabraket innan :)

2012-11-09 @ 20:26:37
Postat av: ...

OOOOO!!!! Jag älskar JHschabraket! :P

2012-11-09 @ 20:28:19
Postat av: Anonym

Vad är Orlando för ponny?

2012-11-09 @ 21:08:10
Postat av: Anonym

Vem äger Orlando?? Och vad är de för ponny???

2012-11-10 @ 09:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0