2012-11-10 @ 13:11:26

Planerna för dagen:

Först så ska jag till hööks för att köpa ett par nya tyglar, sen ska jag till stallet och rida Marengo :) Kl 16.00 så är det banbygge på Juta så jag ska dit och hjälpa till. Efter det ska jag till stallet igen och putsa och byta schabrak. 
 
Jag ska rida ut på Marre, det var några dagar sen eftersom det blir jättemörkt ute så snabbt.. Så det blir nog halvtimmarundan (som egentligen tar 45-50 minuter..)  
 
Imorgon på tävlingen tar jag med en egen fotograf :) det ska bli superspännande! är lite nervös inför lb, för det kommer troligen vara en tvåkombination me (som jag inte har tränat på, på den höjden) men jag tror på mig och Marengo och kortar jag bara galoppen så är det inga problem! :)
 
(det blir dålig uppdatering idag!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De måste va 2 kombination i lb ;) så de är ju självklart att de är med:p

2012-11-10 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0