2012-11-05 @ 19:40:00

Min drömponny

Hittade ett papper som jag skrev när jag letade d-ponny, tänkte att det vore roligt att lägga upp det här :)
Inga kommentarer, tack
 
En D-ponny med framåtbjudning men ingen "självgående" ponny som redan kan allt, utan den ska ha en egen vilja, något jag måste jobba med, en riktig utmaning.Gärna en yngre ponny, som man kan forma själv. Gå högt med frambenen, den ska "gå i uppförsbacke", jag har nämligen fått för mig att de ponnyerna hoppar bättre ;) bra hoppteknik såklart, men behöver inte vara startad högre än LD och den behöver inte ha några resultat. Helst valack.. En kolbit som ingen insett är påväg att bli diamant. Men min dröm häst är den chansningen som tog steget längre :)
 
Marengo fyllde i dessa:
[x] framåtbjudning
[xx] inte "självgående" 
[x] egen vilja
[xx] utmaning
[x] yngre
[x]  jag kan forma
[xx] "gå i uppförsbacke"
[x] bra hoppteknik
[x] valack
[xx] diamant
 
ja, vad kunde jag säga? min drömponny med andra ord ^^ 
 
Bild från Marengos annons:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0