2012-11-08 @ 16:25:17

Funderingar

Funderar på att införskaffa dessa boots.. Skitsnygga, men enligt de som har dem så är det skitkvalité och de skaver i hästens karlleder. Har någon av er ett par och vad tycker ni om dem? 
149:- HÄR



Jag skulle vilja prova Marengo på ett hackamore för att se hur han reagerar, men jag har inte lust att köpa ett nytt för att prova så jag tänkte fråga en kompis om jag får låna hennes ;)
 
 
 
'
Ett par svart/ vita Softup stigbyglar skulle inte sitta fel. Begangnade isåfall, har inte lust att betala flera tusen som jag kan lägga på annat. Men det är något jag ska tänka över lite mer ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Melin

Jag har bootsen, tycker de är bra :)

2012-11-08 @ 20:03:46
URL: http://melinlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0