2012-05-02 @ 16:28:23

Yesterday

Sry för att jag inte uppdaterade igår. Blev lite konstigt när Pay&Jump hoppningen på
greva förflyttades till den 8 Maj ist, nästa tisdag och då har jag hopplektion..
Vad tycker du, ska jag hoppa på grevagården eller hoppa på min lektion?

Igår red jag Marre i padocken. Det bblev framridning i skritt och mycket trav, sen blev
det lite galopp innan jag travade av igen. Han har inte gått på fyra dagar eftersom jag
vart i sthlm ;)

Idag är det temadag på Juta vilket innebär att jag åker dit och det är en slags "aktivitet".
Denna gången ska min ridlärare hålla föredrag för alla som har anmält sig om hur man
kan lösgöra och lugna ner hästen och få den avslappnad. Smarta övningar för unghästar
osv. :) Efter det sticker jag bort till Marre och rider en sväng. Är det inte för mörkt så
drar vi till skogen eller så sätter jag upp några hinder på Juta :)


Mums så gott<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0