2012-05-23 @ 16:25:53

Träning - Terräng

Idag ska jag på terrängträning på Juta!
Underbart väder, fin bana, världens bästa ponny! Vad kan gå fel? :)
Jag ska träna från 17.30- 18.30. Längtar, även om det inte är mer än ungefär 1 timme kvar! Åker ut till stallet ca 16.30, typ nu, så har jag har en stund att mysa med Marre oxå<3 Tror att vi kommer rida fram på Jutagårdens äng och hoppa fram på vanliga hinder där, innan vi går på de fasta. Ska rida som jag gjorde förra terrängträningen, vääldigt lugnt och mjukt, jag låter honom ta den tid han behöver.
Detta blir det sista hoppasset innan lördag! Spännande.. :)



Kommentarer
Postat av: julia

Vad händer på lörddag? :)

2012-05-23 @ 18:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0