2012-05-23 @ 20:33:56

Terrängträning

Idag så tränade jag på Juta. Det var terräng och jag är inte riktigt nöjd. Kan säga att jag och tränaren inte var helt sams om hur jag skulle rida Marre.. När jag skulle rida över en bank (Upp och ned hopp, fyrkantig som man hoppar upp på och sen ner på andra sidan) och då ville inte Marre hoppa nerför. Han slängde sig och stegrade, inte roligt alls, men jag satt kvar i sadeln. Till slut så hoppade han osäkert ner.
Men jag tar nya tag och ser fram emot lördag i Skara på Pay & Jump. Ska starta höjderna 70 och 90 cm :)

Tyvärr inte fått tag i bilderna som några föräldrar tog, hoppas jag får tag i dem snart ;)
Frågestund



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad var det ni var oense om du och din tränare? Hur vill du rida honom och hur vill hon att du ska rida? :)

2012-05-24 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0