2012-05-28 @ 08:54:28

Helgen

Förlåt för att jag inte har uppdaterat i helgen! Mitt internet sluta fungera :( Men nu ska det förhoppningsvis gå!
Svarar på frågestunden senare idag!

Lördag 26/5
Idag följde jag med min kompis till en tävling i Bankeryd. Hon red sin d-ponny oh jag var fotograf för dagen :) I första klassen, LC så fick hono 8 fel men kom på plats 7 med fem placerade! I andra klassen så var hon ganska trött och fick även där 8 fel. Men hon var glad och nöjd med sina ritter. När vi kom hem så hjälpte jag henne att fixa ponnyn (Stella) och sen gick jag till stallet. När Marre var glansig av borstningen så sadlade och tränsade jag honom. Han, jag, Jessica på Lollipop red Loringarundan, en lång runda på 1½ h. Men vi galopperade så det tog bara 1 timma. Marre skötte sig jättebra! Älskade ponny<3


I sekretariatet bodde några kattungar och deras mamma! Ursöta<3


Veronica och Stella på framridningen


Veronica och Stella på framhoppningen
(Stella är tillsalu! d-ponny, 7 år)


Veronica och Stella på banan


Stella


Linus och "Kingen"


Linda Nilsson och Orlando


Linda Nilsson och "Peppe"

Har många fler bilder, men lägger inte upp alla ;)

Söndag 27/5
Idag så var det klassfotboll, sista året. Vi spelade till ungefär kl 12. Då åkte vi upp till min mormor och morfars stuga vid simsjön, där jag badade lite. Sen åkte vi direkt till Marre och jag longerade honom lite i grannens padock. Han verkade lika seg som jag så jag lät honom vara skritta/trava idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Var det en bra tävlingsplats? :) Tävlar de andra också för Skultorp eftersom du vet vad dom heter?

2012-05-28 @ 11:28:01
Postat av: Linda

Kan du skicka över bilderna på mina hästar från tävlingen? :)

2012-05-30 @ 15:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0