2012-05-07 @ 20:34:21

Marengo 7/5

Imorgon är det dags för clearrounden :) Det är 60&70cm, dock vår första "tävling"..
Men det ska nog gå bra ;))
Idag så red jag barbacka i hagen medans mamma longerade. Skulle träna på
min sits men det blev inte så mkt med det eftersom Marre var pigg som tusan!
finaste<3 Mamma åkte och köpte pizza och jag, hon och min faster satt och åt
i stallet i väntan på hovslagaren som ringde efter 4 timmar och sa att han inte
kunde komma idag..
Men har annat att tänka på, som att jag och Marre ska hoppa vår första riktiga
bana imorgon! Gud vad kul! All utrustning putsad och bytt schabrak. Lääängtar!<3




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha har du putsat och bytt schabrak för en pay and jump? Gulligt! ;D

2012-05-07 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0