2012-05-11 @ 21:05:26

Marengo 11/5

När jag borstade Marre så lyssnade jag på radion samtidigt och
de sa att det skulle bli storm ikväll. Jag tänkte att det vore bättre
att rida i grannens padock så jag gick dit. men när jag red så var
det såklart inte en regndroppe! Usch så sur jag är på vädret och
alla meterologer just nu!!
JAg skrittade Marre en lång stund innan jag började trava på volt.
Han gick stadigt på tygeln och hade nosryggen lodrät.  Galopperade
inget idag, kändes som om det räckte med skitt och trav när han
inte har gått ordentligt på två dagar :)
Riktigt nöjd med dagens ridpass! Det enda var att Marre var lite seg
idag, första gången ;)
(Lääängtar tills på söndag!! :D)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0