2012-05-16 @ 21:20:29

Långledigt

Åh vad gött med långledigt i fyra dagar!

Imorgon ska jag rida dressyr då det inte blev något igår.

På fredag så ska jag åka och hälsa på min älskling Julius!
Saknar honom något otroligt och ser fram emot att krama
om hnom!<3 Sen blir det uterit på Marre<3

På lördag så är det andra omg i gotacupen så då ska jag
åka med och heja på Jutas lag! Hästskötare blir jag nog oxå!
På lördag kmr min syster hem från Portugal där hon varit på
prao :) läängtar!<3


Söndagen är ej inbokad.. Får se vad som händer mer än att
rida på Marre ^^ Kanske umgås med en kompis? :))


Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska inte till Skaraortens RF på söndag på tävlingen?

2012-05-16 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0