2012-05-18 @ 19:44:40

Jag ska tävla!

Nu börjar jag bli lite nervös.. Fram med alla tävlingssaker! Det är så att imorgon är det Gotacupen omg. II och det är en kille från Juta som skulle tävlat sin c-ponny i förklassen. Men han har stukat sin hand, så då ringde hans mamma mig och frågade om jag ville starta istället. Höjden är 75 cm, så jag menar att det är ju ingenting ;) Jag har ridit den ponnyn några gånger förut och jag kan inte säga att han är helt lättriden! Men det ska nog gå bra ^^ Gota omg. II är på Mölltorps Ryttarförening.


Ponnyn på bilden är den jag ska tävla imorgon! Chempion.


Stövlar - De Niro
Hjälm - Back on track
Handskar - Roecki
Tröja - Skultorps Ryttarsällskap (klubbmärke på ryggen)
Ridbyxor - Roping (bingbling på fickorna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0