2012-05-30 @ 11:39:04

Inköpslista

Som ni säkert vet så öppnar Hööks här i Skövde imorgon!
Det öppnar kl. 10.00 och jag ska dit ca 16.00. På söndag så är det Gotacupen (div III) i hoppning på Jutagården och jag tänkte ha en röd/svart outfit som passar klubbfärgerna.
Det blir;
* ett rött schabrak med mitt namn på i silver
* röda fram & bakskydd
* röd rosett i svansen
* Svart kavaj
* Svart pullargrimma
* med matchande förbygel

Pullargrimman och förbygeln ska jag köpa på torsdag och de röda benskydden på torsdag eller fredag.



Träns: Claridge House 429:- Hööks
Förbygel: Claridge House 379:- Hööks
Skydd: John Whitaker 499:- Skara Hästsport

Totalt: 1307:-
Jag tror att det är värt pengarna! Tränset är ett måste eftersom jag inte har något som passar till Marre och jag har en förbygel, men tror det blir finare med en med samma mönster. Jag har inga röda benskydd som passar Marre, så jag får ta och köpa ett par..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0