2012-05-25 @ 11:20:46

Foto och träning!

Jag har bestämt mig att jag är med på hoppträning ikväll på Juta och struntar i Skara imorgon. Då åker jag istället på hopptävling och fotar d-ponnyn som jag ska knoppa ikväll. Ponnyn heter Stella och är tillsalu om någon letar d :)

Är det någon som ska tävla i bankeryd imorgon som vill ha fina hoppbilder, mejla [email protected] senast ikväll! :) Fotar gratis och du får alla bilder gratis också ;) Kan tänka mig att följa med på andra tävlingar också om du ska tävla någon annan dag! Mejla plats, datum, tid, vad du heter och telefonnr isf! Helst så långt innan tävlingen som möjligt så att jag inte har nggt annat inplanerat!



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va kul! Kan du inte ta massa bilder och lägga upp här?

2012-05-25 @ 12:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0