2012-05-17 @ 20:10:44

Dagen

Förlåt för kass uppdatering idag! Det har blivit lite ändring i planeringen, så jag var och hälsade på Julle idag :) Han mådde jättebra! Red ett dressyrpass barbacka och jag kände jag igen honom ;) På vägen hem åkte vi förbi Gränna och köpte polkagrisar!! Sen åkte vi till Marre då jag red i Jutas ridhus. Dressyr då med. Nöjd med framridningen (bilder) men inte alls nöjd med galoppen.. Han bockade och bockade hela tiden.. Måste jag rida varje dag för att han ska gå lugnt!?.. Men travade och skrittade samma övningar igen efter och då gick det bra :) Nu blir det film och polkagrisar!! mums :)

Svar på fråga:
Du ska inte till Skaraortens RF på söndag på tävlingen?



Klicka för att förstora
Övning 1: Skänkelvikning och sluta
Övning 2: Volter och ställa om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0