2012-03-30 @ 09:56:33

Presentation - Ponisar<3

Innan jag tänkte börja blogga så tänkte jag presentera mina två små sötisar<3


JULIUS
Julius, c-ponny valack född 1999. Vi har tävlat upp till LA hoppning tillsammans och LB dressyr. På träning har vi hoppat upp till 125 cm och travhoppat 115 cm.
Julle är en nyfikten ponny som är otroligt charmig och söt<3 Han är den lite grövre typen, imp. från Danmark och är korsning mellan New Forest och Welsh Cob :)
Julle är såld till Hilda, en liten tjej som bor i Söderköping<3




EKHAGENS MARENGO
En 7 årig renrasig Connemaraponny som precis har köpt. Han flyttar till oss i morgon och jag är skitglad!:D
Marre är sporttyp men mycket krut! Han är känslig och framåt och har en otrolig bjudning till hinder. Han har tävlat upp till LB hoppning med förra ägaren.
Jag har ju inte känt Marre så länge, men det är oss ni kommer att få läsa om här på bloggen ^^


Bild från Johanna Grant; http://johannagrant.se/2010/12/02/ekhagens-marengo/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0